Kuvaus
Yleistä
Keusoten Palvelujen verkostosuunnitelman (2023, 21) mukaan Asiakasohjaus vastaa ajanvarauksettomasta neuvonnasta ja ohjauksesta ja auttaa asukasta löytämään tarpeenmukaisen (julkisen, yksityisen, yleishyödyllisen yhteisön) palvelun, sekä ohjaa asiakasvirtoja oikeaan palveluun palvelu- ja hoidontarpeen arvion sekä koordinaation avulla, ja tukee asukasta löytämään tarpeenmukaisen palvelun oikea-aikaisesti. Lisäksi aluevaltuuston hyväksymässä Hyvinvointialueohjelmassa (2023, 19) asiakasohjauksen työvälineet on valittu kehityskärki 2:n (virtaukseen vaikuttaminen) ydintoimenpiteeksi. Kyseisen kehityskärjen fokus on säästö.
Asiakasohjauksen työvälineessä esitetään yksittäisen asiakkaan tietoa eri lähteistä. Tärkein tietolähde on CGI:n tarjoama asiakas- ja potilastietojärjestelmä. Tietojen välitys tehdään käytettävissä olevien rajapintojen ja integraatioiden kautta, jonka toteutuksen tueksi CGI tarjoaa asiantuntijatyötä
Hankintapäätöksen taustaa
CGI Suomi Oy:n tarjoaman asiantuntijapalvelun (rajapintojen asennus- ja käyttöönottotyöt) avulla toteutamme Asiakasohjauksen työvälineet -projektissa tarvittavan tiedonsiirron seuraavien asiakas- ja potilastietojen osalta.
ProConsona OMNI: Asiakkaan yhteystiedot, Asiakkaan perustiedot, Päätökset, Asiat, Arviot, Suunnitelmat, Maksusitoumukset, Riskitiedot (asiakkaan hälytykset), Ilmoitukset ja yhteystiedot, Ajanvaraukset
Pegasos: Asiakkaan yhteystiedot, Asiakkaan perustiedot, Riskitiedot, Palvelutapahtumat, Laboratoriotutkimukset
CGI Suomi Oy:n tarjous
CGI Suomi Oy tarjoaa 31.5.2024 tarjouksessaan Keusoten käyttöön Pegasos Omni ja Proconsona asiantuntijatyötä, sekä projektityötä ajalle 8/2024–12/2025. Kokonaiskustannuksen arvio on 82500-112500eur alv 0%.